+18
°
C
Μεγ.:+18
Ελάχ.:+13
Πεμ
Παρ
Σαβ
Κυρ
Τε 18.05 2022

Όταν η διαφήμιση καταντά γελοία

Ποιος όμως θα πει στα «παιδιά» της διαφήμισης του 2022 πως όσο κι αν “sky is the limit” υπάρχουν και αντικειμενικά όρια που αν δεν ακολουθήσουμε θα φάμε τα μούτρα μας;

Όταν η διαφήμιση καταντά γελοία

Κάποιες φορές και η διαφήμιση έχει τα όρια της. Που όπως όμως φαίνεται στην εποχή του 2022 που οι «διαφημιστές» αποφοιτούν από σχολές αμφιβόλου ποιότητας κι επιπέδου, έχει γίνει φθίνει σε τέτοιο βαθμό που αρχίζει να μιμείται τη διαρκώς διολισθαίνουσα και «γλωσσοκτόνο» δημοσιογραφία. 

Το τελευταίο διάστημα πάντως, διαβάζω σε σελίδες celebrity (διότι έχουμε και κάποιες διαστροφές, πώς να το κάνουμε;) ότι η τάδε διάσημη φόρεσε το υπέροχο παντελόνι από ΑΥΤΗ την εταιρία, η άλλη διάσημη αγόρασε αυτή την τσάντα σε τέσσερα μοναδικά χρώματα που γίνεται ανάρπαστη από ΑΥΤΗ την εταιρία κι ακόμα και οι παχουλές έχουν δικαίωμα στην ομορφιά, αφού η τάδε διάσημη κοπέλα με περισσότερα κιλά φόρεσε ένα παντελόνι από ΑΥΤΗ την εταιρία κι είναι υπέροχη. 

Στο μεταξύ … ΑΥΤΗ η εταιρία είναι πάντα η ΙΔΙΑ εταιρία! Δηλαδή όλες οι διάσημες πλέον ντύνονται από μία εταιρία, που ξαφνικά και μέσα σε λίγους μήνες αγαπήθηκε τόσο πολύ που καμία διάσημη δεν έχει μάτια για άλλη εταιρία. 

Κι είναι προφανές πως το χρήμα που έχει πέσει για τη συγκεκριμένη έμμεση διαφήμιση είναι πολύ. Και η αρχική στρατηγική, θα μπορούσε να θεωρηθεί έως και πονηρή αν δεν «ξεχείλωνε» τόσο πολύ. 

Ποιος όμως θα πει στα «παιδιά» της διαφήμισης του 2022 πως όσο κι αν “sky is the limit” υπάρχουν και αντικειμενικά όρια που αν δεν ακολουθήσουμε θα φάμε τα μούτρα μας;

Διαβάστε Ακόμα / Σχετικά Άρθρα

Trending tag icon