+18
°
C
Μεγ.:+18
Ελάχ.:+13
Πεμ
Παρ
Σαβ
Κυρ
Τε 06.07 2022

Πλήγμα για πρακτορεία και ξενοδοχεία

Δεν είναι αμελητέος ο αριθμός των πρακτορείων που έχουν σύνδεση των δραστηριοτήτων τους με Ρωσία και Ουκρανία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται με την βιωσιμότητα τους!!! Που θα κυμανθούν οι απώλειες στις τουριστικές αφίξεις από Ρωσία – Ουκρανία;

Πλήγμα για πρακτορεία και ξενοδοχεία

Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας ταξιδιωτικών πρακτόρων, “Fedhatta” Λύσσανδρος Τσιλίδης, όσο και ο γενικός γραμματέας της Ενωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aldemar Resorts, Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, συνηγορούν στο γεγονός ότι οι αγορές της Ρωσίας και Ουκρανίας είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την ελληνική τουριστική οικονομία.

Στο παρελθόν, όπως αναφέρει ο κ. Αγγελόπουλος, οι Ρώσοι επισκέπτες στην Ελλάδα είχαν φτάσει και το 1,3 εκατομμύρια, ενώ από την Ουκρανία την περυσινή χρονιά έφτασαν τους 130.000 οι επισκέπτες στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον κ. Τσιλίδη.

Ο κ. Τσιλίδης μάλιστα υπενθυμίζει ότι οι Ουκρανοί έρχονται στην Ελλάδα χωρίς βίζα, ενώ τέλη Μαρτίου φέτος αναμένετο και το πράσινο φως από τη Ρωσία για τις πτήσεις τσάρτερ προς την Ελλάδα.

Μάλιστα το 50% των επισκεπτών από τις δυο χώρες απορροφούσε η Κρήτη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οικονομία του νησιού.

Φέτος όπως αναφέρει ο πρόεδρος της “Fedhatta”είχαν προγραμματιστεί για Ελλάδα από Ουκρανία τουλάχιστον 230.000 αεροπορικές θέσεις και πάνω από 600.000 θέσεις από Ρωσία. Στο σημείο αυτό ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος εξηγεί ότι στις απώλειες των τουριστών για την Ελλάδα, από Ρωσία και Ουκρανία, θα πρέπει να συμπεριληφθούν και αυτοί από Λευκορωσία. Κατόπιν τούτου εκτιμά ότι οι απώλειες για την Ελλάδα από αυτές τις αγορές θα κυμανθούν από 600.000 εώς 700.000 αφίξεις, νούμερα ιδιαίτερα σημαντικά για τον ελληνικό τουρισμό όπως εξηγεί.

Πλήγμα για πρακτορεία και ξενοδοχεία που έχουν συνεργασία με Ρωσία και Ουκρανία

Όπως εξηγεί ο κ. Τσιλίδης, αυτά τα πρακτορεία έχουν αποκλειστικότητα με τις εν λόγω αγορές και δεν είναι εύκολη η μεταπήδηση σε άλλες αγορές ενδιαφέροντος. Από την πλευρά των ξενοδοχείων, ο κ. Αγγελόπουλος εξηγεί ότι είναι δύσκολη η εξίσωση για τα ξενοδοχεία που έχουν έκθεση στη ρωσική αγορά.

Φέρνοντας ως παράδειγμα τα ξενοδοχεία του ομίλου, σημειώνει ότι το ένα εξ’αυτών που βρίσκεται στην Σκαφιδιά του νομού Ηλείας, το 40% του τζίρου του το οφείλει σε πελάτες από τη Ρωσία και Ουκρανία. Με δεδομένη την αδυναμία να υπάρξουν εναλλακτικές αεροπορικές θέσεις στην Πελοπόννησο είναι δύσκολο να καλυφθούν τα κενά από άλλες αγορές.

Για την Κρήτη, ωστόσο που έχει παρουσία ο όμιλος, τα κενά είναι πιο εύκολο να καλυφτούν λόγω των εναλλακτικών επιλογών στα αεροπορικά δίκτυα, όπως τονίζει.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε Ακόμα / Σχετικά Άρθρα

Trending tag icon