+18
°
C
Μεγ.:+18
Ελάχ.:+13
Πεμ
Παρ
Σαβ
Κυρ
Κυ 02.10 2022

Τα νέα μοντέλα που ήρθαν στην Ελλάδα

Αρκετές είναι οι αφίξεις των νέων μοντέλων αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά το τελευταίο διάστημα. Ποιες ξεχωρίζουν;

Τα νέα μοντέλα που ήρθαν στην Ελλάδα

Λατρεύουμε την ιταλική φινέτσα και… τσαχπινιά, όχι μόνο στην αυτοκίνηση, οπότε δεν θα γινόταν να μην ξεκινήσουμε από τα νέα FIAT 500X Hybrid και Tipo Hybrid. Τα υβριδικά 500X και Tipo είναι διαθέσιμα προς παραγγελία από το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων της FIAT στην Ελλάδα, σε τιμές που ξεκινούν από 24.700€ και από 24.400€ αντίστοιχα.

Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί πως η ελληνική αντιπροσωπεία προσφέρει προστασία τιμής για τον πελάτη από την παραγγελία μέχρι και την παράδοση του αυτοκινήτου, ενώ όπως ισχύει και στα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, τόσο το 500X όσο και το Tipo καλύπτονται από 5ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως και 200.000 km και αντίστοιχης διάρκειας δωρεάν υπηρεσία οδικής βοήθειας.

Το υβριδικό σύστημα που δίνει κίνηση στα 2 μοντέλα αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων με Turbo FireFly που αποδίδει 130 ίππους και 240Nm ροπής μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα 48Volt απόδοσης 20 ίππων, έναν μικρότερο ηλεκτροκινητήρα BSG που προσφέρει αθόρυβη και άμεση εκκίνηση του θερμικού κινητήρα και ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Μετά την Ιταλία θα πεταχτούμε μια βόλτα στην… Γαλλία από όπου μαζί με τα φρέσκα κρουασάν μας έρχονται και 2 φρέσκα Citroen. Ένα μικρό και ένα μεγαλύτερο. Πρόκειται για τα Citroen Ami και DS 4.

Εντάξει, ναι το DS 4 δεν είναι Citroen αλλά DS Automobiles. Όπου η DS Automobiles μπορεί να ξεκίνησε αρχικά ως μια γαλλική θυγατρική της Citroen αλλά στην συνέχεια κατέληξε να είναι μια νέα και κυρίως… διαφορετική εταιρία. Άλλωστε το λέει και το όνομα της… DS, Different Spirit (Διαφορετικό Πνεύμα) και Distinctive Series (Ξεχωριστή Σειρά). Οι πιο παλιοί όμως σίγουρα θα θυμούνται και το Citroën DS του 1955 – 1975 (το γνωστό στην Ελλάδα ως «βάτραχος»), όπου το DS σήμαινε déesse, δηλαδή «θεά».

Και μετά το μάθημα ιστορίας πάμε να δούμε τι λέει και το φρέσκο DS 4. Το εντυπωσιακό λοιπόν premium μοντέλο της γαλλικής DS Automobiles ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά. Η γκάμα περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης PureTech 1.2 turbo και 1.6 turbo με απόδοση 130 και 180 ίππων αντίστοιχα, diesel 1.5 BlueHDI με 130 ίππους και 1.6 Plug-in Hybrid E-TENSE με 225 ίππους. Σε όλες τις περιπτώσεις το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ!

Για πιο σπορ τύπους πάντως να πούμε πως υπάρχει και η έκδοση Performance Line, ενώ για πιο περιπετειώδες λουκ η επιλογή είναι το DS 4 CROSS. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι η ελληνική αντιπροσωπεία έχει εξασφαλίσει μικρό χρόνο παράδοσης για το νέο DS 4 (περίπου 3 μήνες), στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικά στις μέρες μας που οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν να ανατιμετωπίσουν τεράστιες αναμονές για καινούρια αυτοκίνητα. Οι τιμές του νέου DS 4 ξεκινούν από 28.500€.

Ωραία τα μεγάλα premium μοντέλα, ωστόσο, στο ασφυκτικό περιβάλλον των μεγάλων πόλεων με τους ελάχιστους χώρους για παρκάρισμα και το κυκλοφοριακό χάος κατά τις ώρες αιχμής και η ιδέα ενός μικρού και χαριτωμένου μοντέλου δεν φαντάζει και εντελώς κακή. Το Citroen Ami έχει συμπαγείς διαστάσεις που διευκολύνουν την οδήγηση και το παρκάρισμα στην πόλη, άνετους χώρους για δύο άτομα.

Α, είναι και ηλεκτρικό, που είναι και της μόδας τελευταία. Μάλιστα η φόρτιση του διαρκεί μόλις τρεις ώρες σε μια κανονική οικιακή πρίζα σούκο 220V. Καθόλου άσχημα μάλλον. Η γκάμα του πάντως περιλαμβάνει και την επαγγελματική έκδοση My Ami Cargo που διαθέτει συνολικό όγκο φόρτωσης άνω των 400 λίτρων και ωφέλιμο φορτίο που φθάνει τα 140 κιλά.

Και από τιμές; Η τιμή λοιπόν της βασικής έκδοσης Ami One είναι 6.500 ευρώ με το Β’ κύκλο του προγράμματος της κρατικής επιδότησης “Κινούμαι Ηλεκτρικά”, ενώ για νέους κάτω από 29 ετών η κρατική επιδότηση αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ επιπλέον, μειώνοντας την τελική τιμή στα 5.500€! Τέλειο;

Υπάρχουν όμως και οι εκδόσεις My Ami Orange, My Ami Khaki, My Ami Grey και My Ami Blue κοστίζουν 300 ευρώ επιπλέον. Το My Ami Cargo προσφέρεται στην επίσης ελκυστική τιμή των 6.800€ με το όφελος 3.000€ της κρατικής επιδότησης Β΄ Κύκλου Δράσης “Κινούμαι Ηλεκτρικά”!

Έχουμε φρέσκα κουλούρια όμως και για τους πιο συντηρητικούς της παρέας. Πρέτζελ για την ακρίβεια. Το πιάσατε το υπονοούμενο έτσι; Η γερμανική φίρμα λοιπόν της Volkswagen έβγαλε από τους φούρνους της ένα νέο φρέσκο T-Roc, το οποίο πουλάει σαν ζεστό ψωμί στην ελληνική αγορά. Μάλιστα να θυμίσουμε πως το 2021 πούλησε 1.978 κομμάτια στην ελληνική αγορά, νούμερο που το έφερε στην 3η θέση των πωλήσεων της κατηγορίας B-SUV (δείτε εδώ: Τα TOP 5 B-SUV σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2021).

Οι Γερμανοί του έκαναν μια ανανέωση σε εμφάνιση, εσωτερικό, πείραξαν λίγο τεχνολογίες και εξοπλισμούς άνεσης και ασφάλειας και το ρίχνουν ξανά στην αγορά με την προσδοκία για ακόμα περισσότερες πωλήσεις. Σε μια κατηγορία βέβαια που οφείλουμε να πούμε πως οι συμμετοχές είναι πολλές και καλές και ο ανταγωνισμός σκληρός.

Το ανανεωμένο T-Roc είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από 24.300€, για τη βασική έκδοση T-Roc 1.0 TSI 110 PS Life. Η γκάμα περιλαμβάνει τέσσερις κινητήρες turbo: σε βενζίνη τον 1.0 TSI με απόδοση 110 ίππους, τον 1.5 TSI με 150 ίππους και τον 2.0 TSI των 190 ίππων, ενώ υπάρχει και επιλογή diesel, ο 2.0 TDI με ισχύ 150 ίππων.

Για το τέλος πάντως αφήσαμε κάτι πιο elegant και ακριβό. Αν το πορτοφόλι σας είναι βαρύ τότε συνεχίστε το διάβασμα. Αν όχι, εμείς σας το λέμε θα ζηλέψετε τσάμπα και δεν είναι καλό αυτό μάλλον. Και μετά την προειδοποίηση πάμε να δούμε τι παίζει με την νέα Mercedes EQE.

Μιλάμε για 100% ηλεκτροκίνηση εδώ. Με την Mercedes EQE 350+ και τη Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC ξεκινούν οι πωλήσεις της αμιγούς ηλεκτρικής EQE στην ελληνική αγορά. Η τιμή της Mercedes EQE 350+ με τους 292 ίππους είναι 82.500€, ενώ η κορυφαία Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC ξεκινά από 111.000€.

Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως 654 χιλιόμετρα στην περίπτωση της EQE 350+ ή 533 km στην EQE 43 4MATIC.

Διαβάστε Ακόμα / Σχετικά Άρθρα

Trending tag icon